____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

 

دوباره سلام!!!!!!میخوام واستون یه شعر از شهریار بزارم که برا همتون اشناس.........

این شعر واسه من یعنی خاطره.... یعنی دیوونگی.... یعنی همه چی....

اینم از شعر:

.............

امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا...

بیوفا حالا که من افتاده ام از پا چرا...

نوشدارویی و بعد مرگ سهراب امدی...

سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا...

عمرمارا مهلت امروز و فردای تو نیست...

من که یک امروز مهمان توام فردا چرا...

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم...

دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا...

ره که با این عمرهای کوته بی اعتبار ...

این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا...

شور فرهادم  بپرسش سر به زیرافکنده بود...

ای لب شیرین جواب تلخ سر بالا چرا...

ای شب هجران که یک دم در تو چشم نخفت...

این قدر با بخت خواب الود من لالا چرا...

اسمان چون جمع مشتاقان پریشان میکند...

در شگفتم من نمیپاشد ز هم دنیا چرا...

در خزان هجر گل ای بلبل طبع خزین...

خواستی شرط وفا داری بود غوغا چرا...

شهریارا بی حبیب خود نمیکردی سفر...

این سفر راه قیامت میروی تنها چرا...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت2:18---27 شهريور 1390
توهم بااون عشقت کشتی ماروراسی نگفته بودی تاحالا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:,ساعت 22:47 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد