____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

وقت هایی هست ...

که دلم جز به بودنت رضایت نمیدهد

حالا من از کجا " تـــــــــــــــــــو " بیاورم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


 

دیدن عکست

تمام سهم من از توست

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا توقعش زیاد شود!!!

دل است دیگر

ممکن است فردا

خودت را از من بخواهد ....

 

 

حماقت که شاخ و دم ندارد

حماقت یعنی که من انقدر میروم تا تو دلتنگ شوی

خبری از دلتنگیه تو نمیشود

برمیگردم

چون : دلتنگت میشوم ....

 

 

گاهی فرار میکنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم

 


آسمان هم گاهی دلش میگیرد ....

من که آدمـــــــــــــــــــم ....!!!!!

 

 

جسارت میخواهد

نزدیک شدن به دختری که روزها مردانه زندگی میکند

اما شب ها بالشش خیس است

از هق هق های دخترانه

 

 

نوشته هایم تکه هایی از وجود من است

بخوان تا پازل وجودم را بسازی

نگاه من پر است از

حرفهای نگفته ....!!!!!!!!!!!


 

 

بند دلم را به کفشهایت گره زده بودم

که هرکجا رفتی دلم را هم با خودت ببری

غافل از اینکه تو پا برهنه میروی

و من بی خبر .....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,ساعت 18:8 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد