____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

دلــِم بـراے خــودم ســوخت

وقــتے صدايـَم كـردے :

" شـُما "
 
===================================

 

 
 
اهـل پـنـهـان کـاری نـیـسـتـــم ..!

اعـتـرافــ مـی کـنـــم : ..

زمـــــــانــــــی دل یـــکــی را ســوزانـــده ام !!

حــالا ..


یـــــکـــــی..

یـــــکــــــی ..

یـــــــ کــــــــ ی !!



دلــــم را مــی ســوزانـــنـــــد !!

 
 
 
===================================
 
 
 
 
کمــی دورتــر بایستــ !!

من دیــوانه ـتــر از آنــم

کـ بی ـهــوا در آغوشتــ نگیــرم . .


====================================
 
 
 
 

از من فاصله بگیر !

هر بار که به من نزدیک می شوی

باور می کنم هنوز

می شود زندگی را دوست داشت !

از من فاصله بگیر !

خسته ام از امیدهای کوتاه . . .
 
====================================
  
 
 
 
دستت که بلرزد اشتباه مینویسی..

پایت که بلرزد اشتباه میروی...

دلت که بلرزد وامصيبتا
 
===================================
 
 
 
 
دلـــــــــــــــــــــ...!!!! این حکم شد!!

و خنده ی عمیق تــــــ ــــــو از اول بازی...!!!

انگار فهمیدی این بار با دلــــــــــــ به تـــــــ ــــــو خواهم باخـــــ ـــــ تـــــ...!!!


===========================================

 

 

آرامـ ميـــروَمـ

آنچِنـــان آرامـ کــِـه نـَدانـی کــی رَفتــه امـ

امــا وقتـی جـــای خـــالــی مــَـرا ببينــی

آنچنــــان سَختـــ رفتــــه ا م کـِــه

تَمـــــــــام عمــر رَفتنــــم را
فَــــرامــوش نکُنـــی
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت1:28---1 شهريور 1391
یه شاخه گل داریم اونم تقدیم شما باد به شرط اینه الان اپ کردم باید بیای پسش بدی

پریا
ساعت20:23---30 تير 1391
آپم بدو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,ساعت 20:48 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد