____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

 




 

گفتی دوستت دارم ، و من به خیابان رفتم !

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...

 

 



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت7:14---31 مرداد 1391
وبت عالیه

سنگ صبور
ساعت0:02---25 تير 1391
سلام دلمون برات تنگیده یه کوچولو آپ کردیم شاید دلت برحم بیاد و بخاطر آپم که شده یه سر به ما بزنی و دوکلمه حرف قشنگ برامون بزنی
یه کوچولو بی وفا شدی
خیلی منتظرم نذاریا!


پارسا
ساعت22:04---21 تير 1391
عالی بووود عکسات جوجو

تنها
ساعت17:46---20 تير 1391
برای نبودن که . . .

همیشه لازم نیستــــــــــ راه دوری رفته باشی

میتوانی همین جا

پشت تمـــــــــام ِ بغضهایت ، گم شده باشی

این روزها خوبم ، کار میکنم ، شعر میخوانم

قصه می نویسم و گـــــــــــاهی

دلم که برایتــــــــــــ . . . تنگ میشود

تمام خیابانها را ، با یادتـــــــــــ . . . پیاده میروم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 تير 1391برچسب:,ساعت 15:1 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد