____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

نمیدانم چرا.....

شبي از پشت يك تنهايي نمناك و باراني

تو را با لهجه گلهاي نيلوفر صدا كردم

تمام شب براي با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم .

پس از يك جستجويي نقره اي در كوچه هاي آبي احساس

تو را از بين گلهايي كه در تنهاييم روييد

با حسرت جدا كردم

و تو در پاسخ آبي ترين موج تمناي دلم گفتي :

(( دلم حيران و سرگردان چشماني است رويايي

و من تنها براي ديدن زيبايي آن چشم

تو را در دشتي از تنهايي و حسرت رها كردم . ))

همين بود آخرين حرفت!!!

و من بعد از عبور تلخ و غمگينت

حريم چشمهايم را به روي اشكي از جنس غروب ساكت و نارنجي خورشيد وا كردم .

نميدانم چرا رفتي؟!!!

نميدانم چرا ؟ ... شايد خطا كردم !!!

و تو بي آنكه فكر غربت چشمان من باشي

نميدانم كجا تا كي براي چه؟

ولي رفتي ...

و بعد از رفتنت باران چه معصومانه ميباريد .

و بعد از رفتنت يك قلب دريايي ترك برداشت .

و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمي خاكستري گم شد .

و گنجشكي كه هر روز از كنار پنجره با مهرباني دانه بر ميداشت

تمام بالهايش غرق در اندوه غربت شد .

و بعد از رفتن تو آسمان چشمهايم خيس باران بود.

و بعد از رفتنت انگار

كسي حس كرد من بي تو تمام هستيم از دست خواهد رفت .

كسي حس كرد من بي تو هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد .

و بعد از رفتنت دريا چه بغضي كرد !

كسي فهميد تو نام مرا از ياد خواهي برد .

و من با آنكه ميدانم

تو هرگز ياد من را با عبور خود نخواهي برد

هنوز آشفته چشمان زيباي تو ام برگرد ...

ببين كه سرنوشت انتظار من چه خواهد شد ؟

و بعد از اين همه طوفان و وهم و پرسش و ترديد

كسي از پشت قاب پنجره آرام و زيبا گفت :

(( تو هم در پاسخ اين بي وفايي ها

بگو در راه عشق و انتخاب آن خطا كردم ... ))

و من در حالتي مابين اشك و حسرت و ترديد

كنار انتظاري كه بدون پاسخ و سرد است

و من در اوج پاييزي ترين ويراني يك دل

ميان غصه اي از جنس بغض كوچك يك ابر

نميدانم چرا ؟

شايد ...

به رسم عادت پروانگي مان باز

براي شادي و خوشبختي باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم ...

 



نظرات شما عزیزان:

ناصر دریایی
ساعت20:29---24 خرداد 1391
سلام وبلاگت عالیه

ستاره
ساعت2:33---18 خرداد 1391
سلام دوست عزیز،وبلاگ خیلی زیبایی داری

مایلی باهم تبادل لینک کنیم اگه مایلی منو با اسم آوای عشق بلینک و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم

موفق باشی.


سنگ صبور
ساعت10:01---6 خرداد 1391
سلام دوسته من کارت از ستاره سهیلم گذشته
یه سر بزن آپ کردم
منتظره نگاه و نظره قشنگتم


سنگ صبور
ساعت19:41---5 خرداد 1391
سلام دوسته من کارت از ستاره سهیلم گذشته سر نمیزنی
آپ کردم
منتظره نگاهه قشنگتم


تنها
ساعت21:47---3 خرداد 1391
وقتی جای خالی ات
باور بودنت را
از خاطراتم پس می زند

آن وقت است
که همه چیز بوی دوری می دهد!

روزها خاکستری است
بغضی سرد در گلویم می شکند
نبودنت عجیب، تلخ و سرد است ...


malihe
ساعت22:59---28 ارديبهشت 1391
چقدطولانی بووووووووووود!اولش قشنگ بود!!

تنها
ساعت22:06---28 ارديبهشت 1391
دِلْـــ تنگے اَمْـــ را با فاصلــہ مے نويسَمْـــ ...

تا شايدْ فاصلــہ اے بينــِ دِلَمْـــ و تنگے بيُفـــتدْ ...

چــہ خيالــــِ خامے ... !

اينْـــ مَدار فاصلــہ مُـــوَربْـــــ اَستْــــ ...

چندے كــہ بگذردْ ... دوباره مے شَودْ :

" تَــــــنْـــــــــگے ِ دِلْــــــــــــــــــــ "


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:15 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد