____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

تولدت مبارک عزيز

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت19:27---18 فروردين 1391
خخخخخ!همه تولدشوتبریک گفتن!!!مام بگیم!!!این آقامحمدم چی اعجوبیه ای....
پاسخ:اعجوبه عمته.


مهسا
ساعت13:07---17 فروردين 1391
این چ طرز حرف زدن با دختره مردمه؟!

یه دفه برو بزن تو دهنش.مثل ما که چپ و راست ازت کتک میخوردیم.فاطی هنوزم که هنوزه از دستت شاکیه.

احمق چرا اومدی شیراز منو خبر نکردی بیام ببینمت؟ترسیدی بخوام جبران کتکایی که زدی رو بکنم؟

راستی تولد محمد مبارک.چرا خبر ندادی بیایم کیکشو بخوریم خسیس؟
پاسخ:اولا کو سلامت؟دوما نوش جونت اون کتکایی ک خوردی.سوما کم پیدایی.خبری شده؟؟؟؟؟؟


الهه
ساعت1:14---17 فروردين 1391
الی دلم براش تنگ شده،چیکار کنم؟

مردشورتو ببرن که اومدی اینجا اون غروره کوفتیتو به منم سرایت دادی،حالا دیگه حتی نمیتونم جواب اساشو بدم.
پاسخ:اوی ی ی!این چه طرز حرف زدنه رفیق؟دلت میاد؟ الهی بمیرم.ولی حالا کاری از دست من برنمیاد.کارت از اول اشتبا بود.زیادی بهش رو دادی. بعدم من مگه گوشی ندارم ک تو وب برام کامنت میزاری؟


شکیلا
ساعت22:37---16 فروردين 1391
بیشعور چرا نظر منو پاک کردی؟؟

جوابمو اسامو هم که نمیدی!!

تولد محمد چی بهش کادو دادی؟!
پاسخ:شرمنده جیگر.کل نظرای اون پستو حذف کردم،فقط مال تو نبود. جواب بقیه ی سوالاتم فرستادم به گوشیت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,ساعت 1:0 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد