____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 فرقی‌ نمی کند به کدام سمت رفته باشی‌..

              "سفر" همان سفر است..

چه یک قدم از "دل‌"..

              چه هزار قدم از "خــانه" ...!



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور
ساعت0:03---22 اسفند 1390
سلام من ده قدم از دل اومدم به سمت خونه تو ببینم تو چند قدم از خونه خودت به سمت دله من میای
آپ کردم یه سر بزن







پارسا
ساعت23:31---18 اسفند 1390
گویند آنان که آپ میککن و ادد لیست لینکشون رو با خبر نمیکنن از کافران هستن!!!!
پس دلت برای من بسوزه و کافر نشدم بیا که آپ کردم=D>
منتظر حظور گرمتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,ساعت 21:44 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد