____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

سفر کرده ی من!

برگرد و دل به من بسپار!

تا با هم در جاده ی زندگی قدم بزنیم

و بر فراز قله های عشق

آواز بخوانیم!

موقع رفتن بغض کرده بودی

و من طاقت دیدن اشک هایت را نداشتم

و به حوالی بی کسی خودم رفتم

و در سکوت مردابی ام

و بغض کویری ام

و دلتنگی دریایی ام

گریستم!!!

هنوز نرفته بودی

ولی دل من گرفته بود و دلتنگ بودم!

به جای تو مهتاب برایم دست تکان داد!

سفر کرده ی من!

برگرد و اطلسی نگاهت را

در باغ پاییزی چشمانم بکار!

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت21:44---21 بهمن 1390
چقدحرف زدنت اینجافرق میکنه!!

امیر
ساعت1:05---17 بهمن 1390
خاطرات زیبایت رو قاب کردم

به شمش طلا خوستن ندادم پاسخ:بههههههههههههه!ایول،خوشم اومد!کارت درسته رفیق!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 22:20 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد