____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

در کشورمان شاهی بود برای سرگرمی خود بازی ساخت،

که دو نفر بر روی سنگ ترازو روند وهر کس وزنش کمتر بود 

  کشته شود، از بخت بدم من یارم روبه روی هم افتادیم،

من برای اینکه یارم زنده بماند 10 روز غذا نخوردم،

روز مسابقه من خودم را سبک گرفتم غافل از اینکه

یارم به پاهای خود وزنه ای وصل کرده بود......



نظرات شما عزیزان:

Zeinab
ساعت17:02---4 بهمن 1390
salam eli joon

bm hatman bsar

dastane vaqie zendgime

omidvaram bsh bresi hamoni k mkhysh

ta ajharesh ba ham bashidپاسخ:وبتو دیدم،منم برات همین ارزو رو دارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:1 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد