____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

 به چه مي خندي تو؟

به مفهوم غم انگيز جدايي؟

به چه چيز؟

به شکست دل من يا به پيروزي خويش؟

به چه مي خندي؟

به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟

يا به افسونگري چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟

به چه مي خندي تو؟

به دل ساده ي من که دگر تا ابد نيز به فکر خود نيست؟

خنده دار است.....

بخند!

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت19:15---22 دی 1390
اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:موافقم،اما زحمتش با تو...


malijoOon
ساعت20:23---15 دی 1390
حالاچراباهمچین عنوانی؟!دخترچشمسیاه؟
پاسخ:من که میخواستم پاکش کنم ولی یکی اینقد التماس کرد که دلم سوخت و گذاشتم باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:,ساعت 15:25 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد