____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

حمید مصدق خرداد ۱۳۴۳
تو به من خندیدی و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز،
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت

پاسخ زیبای فروغ فرخ زاد به حمید مصدق
من به تو خندیدم
چون که می دانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی
پدرم از پی تو تند دوید
و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه
پدر پیر من است
من به تو خندیدم
تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و
سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک
دل من گفت: برو
چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را….
و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام
حیرت و بغض تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت

 

 



نظرات شما عزیزان:

فیس ایران
ساعت15:53---12 دی 1390
وای هنوز عضو فیس ایران نشدی! ................
سیستم دوستیابی فیس ایران ...................
به دنبال دوستان جدید باشید ................
به جمع دختران و پسران ایرانی بپیوندید ................
با امکانات فراوان. ...............
اضافه کردن مطلب. اضافه کردن عکس، فایل، ویدیو ... ...................
همچنین اضافه کردن لینک وبلاگ خود که باعث افزایش بازدید شما می شود از قابلیت های دیگر است. .............
ثبت شده در ستاد ساماندهی کشور .............
پس بهتره هر چه زود تر به ما بپیوندید! ................
منتظر شماییم:
http://FaceIran.info
...........................
لینک عضویت در سایت:
http://faceiran.info/signup
............................
به امید لحظات و روز های خوش


تبادل لینک . فیس ایران
ساعت15:40---12 دی 1390
آیا می دانستید یکی از موثر ترین عوامل افزایش پیج رنک گوگل تبادل لینک است؟ ........
آیا می دانستید با تبادل لینک با ما می توانید بازدید خود را افزایش دهید؟ .........
سایت دوستیابی فیس ایران با تمام وبلاگ ها و سایت ها تبادل لینک می کند: .........
آدرس صفحه اصلی فیس ایران:
http://faceiran.info
.......................
برای تبادل لینک اتوماتیک با سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:
http://faceiran.info/links
............................


hadis
ساعت23:53---10 دی 1390
salam ,kheily ziba va jaleb bud ,rasti web qashangi dari moafagh bashid

raha
ساعت22:53---8 دی 1390
چه خوشجل بود!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 آذر 1390برچسب:,ساعت 20:32 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد