____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

سر سبز دل از شاخه بریدم تو چه کردی؟

افتادم و به خاک رسیدم تو چه کردی؟

 

من شوروشر موج و تو سرسختی ساحل؛

روزی که به سوی تو دویدم تو چه کردی؟

 

هرکس به تو از شوق فرستاد پیامی؛

من قاصد خود بودم و دیدم تو چه کردی!

 

مغرور ولی دست به دامان رقیبان؛

رسوا شدم و طعنه شنیدم تو چه کردی؟

 

" تنهایی و رسوایی"،"بی مهری و ازار"

ای دوست ببین من چه کشیدم توچه کردی؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت1:47---12 بهمن 1390

قربونت گاو گوسفند نیاز نیست یه مورچه سر ببری حله!!!



مرسی که اومدی!!

پاسخ: خواهش...



پارسا 
ساعت19:13---10 بهمن 1390

سلام.عالی بود!!!

من دوست رها هستم..به وب من بیاید....نظر هم بدین.بعدا بیشتر آشنا میشیم!!!

به امید دیدار منتظرم الی جووون

پاسخ: به به اقا پارسا،مشرف فرمودید.میگفتین گاوی گوسفندی چیزی جلو پاتون قربونی میکردم...!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:41 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد