____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 

فرقـی نمـی کند

بگویم و بدانـی …!

یا …

نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند …!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری …!

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم…..!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت23:41---6 بهمن 1390
خب دیگه من رفتم!بابای!

raha
ساعت23:32---6 بهمن 1390
خداییش ازهرچی آبانیه درایجورمواردوحشت دارم!!من ازپیاززیادخوشم نمیادها!!گفته باشم!!
پاسخ:حالا هیچ ابانییم نمیا ب تو دس بزنه.مگه دیوونس بخواد با ی ادم موجی سروکله بزنه!!؟


raha
ساعت23:24---6 بهمن 1390
واااااااای نه مگه ازجونم سیرخوردم خودموبسپرم به یه آبانی؟!؟!توعمرا!!!همچین فکری روهم به مخت نزارخطورکنه چون هرگزبهش نمیرسی!!
پاسخ:سیر ک سهله پیازم میدم بهت بخوری!!حالا بعدم نه اینکه شما فروردینیا بدتون میاد...!


raha
ساعت23:20---6 بهمن 1390
عزیزم کارمادیگه ازی چیزاگذشته!!هرچی عشقت کشیدبیار!!
پاسخ:خوب چرا زودتر نگفتی.خودم میام با تجهیزات.حیف تو نیس بدمت دست ی غریبه اون فیض ببره و من بیبهره بمونم


raha
ساعت23:06---6 بهمن 1390
خوبه تمام کارات باتقلیدکاریه من پیش رفت !!!...گوشادرفتی یانه؟!زورم میاداس بدم زودجواب بده دیگه!!
پاسخ:اولا زورت میاد برو دسشویی.دوما گشاد عمته.سوما تکرار کردم تا ...ت بسوزه...!!


raha
ساعت22:58---6 بهمن 1390
حسووووووووود؟!کی من؟!حسوداونیه که باچشماش شوره که وبم یه دفه داغون شد!!



ــــــــــــــــــــــــــــ ـ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


پاسخ:وب تو از اولم داغون بود.بعدم تو شهر ما ادم حسود و ادم چشم شور هیچ دخلی بهم ندارن!!!!!!!!


raha
ساعت22:43---6 بهمن 1390
علیک سلام!!بارک لا!نه باباپیشرفت کردی!!!شعرتم خوشتل بود!!!راستیییییییی من اوووومدم ها!!



ــــــــــــــــــــــــــــ ـ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


پاسخ:خوب حالا من چیکار کنم؟؟اگه فک کردی من بهت میگم خوش اومدی،سخت در اشتباهی!من ب ادم حسوووووود خوشومد نمیگم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,ساعت 20:57 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد