____ღ مسافر مهتـــاب ღ____

 تا حالا این حس رو تجربه کردی... 

دیدی که چه حس قشنگیه... 

تا حالا دلت خواسته که همیشه و همه جا در کنار یکی  

باشی... 

تا حالا دلت خواسته به کسی بگی دوستت دارم... 

تا حالا دلت خواسته خودت رو برای کسی فدا کنی... 

تا حالا شبها  وقتی همه خوابن  تو خلوت خودت   

به خاطر وجود کسی گریه کردي... 

تا حالا خدا را به خاطر خلقت کسی ستایش کردی... 

آره!! ؟؟؟ 

به این میگن  عشق!!!... 

حس قشنگیه! نه؟

 



نظرات شما عزیزان:

مجيد
ساعت1:08---5 بهمن 1390
با سلام خدمت شما دوست عزیز.
انجمن و پاتوقسرای آریانا عضو فعال میپذیرد
و از شما دوست عزیز دعوت به عمل می آید
محلی برای سرگرمی ، تفریح جوانان و نوجوانان پارسی زبان
با عضویت در این انجمن به وسعت بخشیدن آریانا کمک کنید.
منتظر حضور گرمتان هستیم
با تشکر مدریت تبلیغ و مدیران انجمن آریانا
explorerboy.r98.ir/forum


vahid
ساعت23:02---2 بهمن 1390
وبلاگ خوبی دارید ممنون لطفا از سایت من دیدن فرمائید به ادرس http://smartly.loxblog.ir/ رازهای کامیابی اگه خوشت اومد حاضر به تبادل لینک هستم

vahid
ساعت23:02---2 بهمن 1390
وبلاگ خوبی دارید ممنون لطفا از سایت من دیدن فرمائید به ادرس http://smartly.loxblog.ir/ رازهای کامیابی اگه خوشت اومد حاضر به تبادل لینک هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:52 توسط elijoOon| |


Power By: LoxBlog.Com




کد قفل راست کلیک

elijoOon
elijoOon
elijoOon
elijoOon
كد جاوا در قالبسرا


شما ميتوانيد كد موزيك مورد علاقه ي خود را درخواست كنيد تا براي شما در سايت قرار گيرد